Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

LOGISTYKA

INTERNET

ZADZWOŃ

+48 508 274 327

Procedura reklamacyjna

W przypadku uszkodzenia lub nie poprawnego działania sprzętu postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Skontaktuj się z FISHINGTOM i opisz problem.

Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska oraz nazwy i nr katalogowego uszkodzonego sprzętu

fishingtom@wp.pl.

2. Czas na reakcję

Skontaktujemy  się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami

3. Wyślij reklamowany towar

Reklamowany towar wraz z paragonem i informacją o adresie zwrotnym należy wysłać na swój koszt na adres:

FISHINGTOM 
oś.Pawlikowskiego9j/2

44-240 Żory

4. Czekaj na przesyłkę

Otrzymany towar przekazujemy tego samego dnia do producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie wysyłany jest do klienta na nasz koszt.

Witryna stworzona na platformie