Procedura reklamacyjna

W przypadku uszkodzenia lub nie poprawnego działania sprzętu postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Skontaktuj się z FISHINGTOM i opisz problem.

Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska oraz nazwy i nr katalogowego uszkodzonego sprzętu

fishingtom@wp.pl.

2. Czas na reakcję

Skontaktujemy  się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami

3. Wyślij reklamowany towar

Reklamowany towar wraz z paragonem i informacją o adresie zwrotnym należy wysłać na swój koszt na adres:

FISHINGTOM 
oś.Pawlikowskiego9j/2

44-240 Żory

4. Czekaj na przesyłkę

Otrzymany towar przekazujemy tego samego dnia do producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie wysyłany jest do klienta na nasz koszt.