Procedura reklamacyjna
W przypadku uszkodzenia lub nie poprawnego działania sprzętu postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Skontaktuj się z FISHINGTOM i opisz problem.
Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska oraz nazwy i nr katalogowego uszkodzonego sprzętu
2. Czas na reakcję
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami
3. Wyślij reklamowany towar
Reklamowany towar wraz z paragonem i informacją o adresie zwrotnym należy wysłać na swój koszt na adres:
FISHINGTOM
oś.Pawlikowskiego9j/2
44-240 Żory
4. Czekaj na przesyłkę
Otrzymany towar przekazujemy tego samego dnia do producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie wysyłany jest do klienta na nasz koszt.